Nytt bloggliv!

Blev riktigt arg på bilddagboken så jag bestämde mig för att dra upp min blogg från träsket igen, jag tänker inte föra någon jävla dagbok här. Tanken är att bilderna ska få tala för sig själva, för visst säger en bild mer än tusen ord???



Liten sammanfattning,
Det har varit mycket skola på sistonde, mycket jobb och så. Bilderna visar några sköna profiler
från skolan och några bilder från min s.k. fritid..

Rickard, alltid glad!


LK, vad hade han tänkt göra nu?


Hmmmm, hus.


Det kom snö, jag blev arg. Jävla ****snö


Snön väckte inga glada miner..


Fan....


Hade inte bangat Cannes nu alltså :)


Så, då var min uppvisning klar, lägg gärna en kommentar och gör som jag, bojkotta bilddagboken!

Touché!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0